×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دمای گیلان تا چهارشنبه

  • کد نوشته: 94415
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۵
  • 49 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش سه تا شش درجه‌ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی‌ها طی فردا رگباری و شدید خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی ، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دمای گیلان تا چهارشنبه
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش سه تا شش درجه‌ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی‌ها طی فردا رگباری و شدید خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی ، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین ۹ تا ۲۸ درجه سلسیوس در نوسان است.

    وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی در منطقه طی ۲۴ ساعت آینده دانست و اظهار کرد: طی امروز وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و در نواحی ساحلی و جلگه‌ای، پدیده مه مورد انتظار است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا به تدریج با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار و شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی و مه‌آلود شدن هوا و بارندگی و وزش باد و رعد و برق تا چهارشنبه فراهم خواهد شد، عنوان کرد: بارندگی‌ها رگباری و شدید خواهد بود.

    دادرس از کاهش سه تا شش درجه‌ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی و وزش باد و روند کاهش دما تا بعد از ظهر چهارشنبه ادامه دارد.

    وی از احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتمال جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتفاع موج در ساحل طی فردا به یک و نیم متر خواهد رسید

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94415

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *